Czym jest portal społecznościowy? Portal, czy też serwis społecznościowy to takie miejsce w Internecie, które służy budowaniu i utrzymywaniu relacji […]
Aktualności
Dobre praktyki content marketingu, czyli jak pisać, żeby sprzedawać?
Pisać każdy może? Teoretycznie tak, jednak pisanie skuteczne pod wyszukiwarki wbrew pozorom nie jest sztuką łatwą. Zastanawiacie się, więc jak […]
Home office – jak pracować w domu, żeby być wydajnym?
Kiedyś – praca w domu była zarezerwowana dla wolnych zawodów, potem korporacje zaczęły wyrażać na nią zgodę, a nawet zaczęły […]
Jak wypromować lokalną restaurację?
Na warszawskiej Saskiej Kępie przy ul. Francuskiej jest 35 restauracji. Dobre jedzenie i ciekawy wystrój to za mało, by wybić […]
Jak wykorzystać sport w marketingu?
No właśnie. Dobre pytanie. Sport pojawia się w naszym życiu bardzo wcześnie. Jest obecny z Nami już od najmłodszych lat. […]
Marketing szeptany dobry dla wszystkich, czyli sukces na słowo!
Marketing szeptany przestał być identyfikowany z agresywnymi kampaniami kojarzącymi się ze SPAMEM. Dzisiaj WoMM to profesjonalne kampanie oparte na skutecznej […]
Czy warto inwestować w social media?
Współczesny świat i kontakty międzyludzkie w znacznej mierze przeniosły się do sfery wirtualnej. Chętnie korzystają z tego reklamodawcy, którzy za […]
Marketing szeptany – jak skutecznie promować gabinet lekarski?
Każda branża na rynku rządzi się swoimi prawami. Dotyczy to zwłaszcza zakresu aktywności promocyjnych. Zarówno sektor spożywczy, jak i kosmetyczny, […]
Jak wybrać agencję marketingową?
Agencje marketingowe są równe, tak jak różni są ludzie, którzy dla nich pracują. Jedne parają się wszystkim jednocześnie, inne specjalizują […]
Słowa łączące/przejściowe – czym są i jak wpływają na pozycjonowanie?
Przejściowe i łączące słowa to takie, które zwiększają czytelność tekstu. Wśród nich, warto wymienić: Porównanie do czegoś lub kontrast: podobnie do, […]