Niesfinalizowane transakcje to prawdziwa zmora osób odpowiadających za działania w e-commerce. W świecie online, gdzie niemal za każdego pozyskanego klienta […]
Aktualności
Jak Cię widzą tak kupują, czyli siła opinii
W przypadku sprzedaży offline bezpośredni kontakt ze sprzedawcą i znajomość buduje zaufanie do brandu. Sklepy internetowe maja nieco bardziej utrudnione […]
Czym jest social selling?
Wiele marek prowadzi swój marketing wyłącznie w celach sprzedażowych. Oczywiście prędzej czy później, odbije się to również na pozycjonowaniu, jednak […]
Co street art ma wspólnego z marketingiem?
Czy sztuka ulicy to tylko i wyłącznie na przykład graffiti, które jedynie sprawia problemy właścicielom nieruchomości? Niekoniecznie tak być musi, […]
Aplikacja mobilna dla sklepu internetowego
Model robienie zakupów w ostatnich latach uległ znacznym przeobrażeniom. Dzisiaj kupowanie towarów poprzez kanał online to nie tylko drobnych rzeczy […]
Pisanie tekstów na zlecenie – czy to dochodowe zajęcie?
Obserwując rozwijającą się branżę wiele osób zastanawia się, czy warto porzucić pracę na etacie i przejść do pisania tekstów na […]
Najciekawsze portale społecznościowe
Czym jest portal społecznościowy? Portal, czy też serwis społecznościowy to takie miejsce w Internecie, które służy budowaniu i utrzymywaniu relacji […]
Dobre praktyki content marketingu, czyli jak pisać, żeby sprzedawać?
Pisać każdy może? Teoretycznie tak, jednak pisanie skuteczne pod wyszukiwarki wbrew pozorom nie jest sztuką łatwą. Zastanawiacie się, więc jak […]
Home office – jak pracować w domu, żeby być wydajnym?
Kiedyś – praca w domu była zarezerwowana dla wolnych zawodów, potem korporacje zaczęły wyrażać na nią zgodę, a nawet zaczęły […]
Jak wypromować lokalną restaurację?
Na warszawskiej Saskiej Kępie przy ul. Francuskiej jest 35 restauracji. Dobre jedzenie i ciekawy wystrój to za mało, by wybić […]